värlends finaste vänner
2011-08-31 / 22:00:47 / knösit

varit med jossan & pinkiz idag :) dom gjorde världens godaste kladdkaketårta åt mig i efterskott, efter som att dom aldrig hann fira mig på min födelsedag.. :D
jag fick en jätte cool t- shirt av dom i födelsedags present också :)

har ju glömt att berätta att nu ihelg åker jag ju till gällivaare och tävlar. det blir första gången sen midsommar tävlingarna! :D då är det en som heter cup new sgt cup, kul! :) jag ska inte tävla några höga klasser alls, det blir bara Ld(80 cm) & Lc(90 cm). jag brukar ju vanligtvis tävla Lb(100 cm) & Lc.. och denhär gången ska jag minst ha med mig en rosett hem! :) och som jag alltid säger... jag hoppas på det bästa och ger järnet! :D :D

                                                       pinkiz och jossans jätte fina & goda kladdkaketårta



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: