ops, I did it again
2011-09-25 / 01:22:28 / knösit

nu har jag glömt att blogg igen... inte bra dethär..
men jag har inte haft så mycket att skriva om heller så de kvittar ju.

i fredags så for jag upp till stan efter att jag hade ridit. skulle vara med josan, pinkiz och carro, eller först skulle jag bara va med jossan men så blev de inte :)
vi knallade först runt lite på lompis och kollade vart lite folk bodde, haha, och sen drog vi hem till carro å käkade popcorn. de var dom gooooodaste popcorn jag någonsin ätit i hela mitt liv ska jag säga er! ;D
först skulle jag sova hemma hos jossan men jag fick inte för hennes mamma så jag sov hos mommo istället :).
när jag var hos mommo så var också min kusin alex där(han bor i luleå), så det var ju lite kul att träffa honom också :D

sen på lördag gick jag upp till stan och köpte en ny mössa, de blev en grön en från intersport! :D direkt efter att jag hade varit på stan gick jag hem till jossan som var barnvakt åt sin lillebror. senare på eftermiddagen kom pinkiz också och joinade mig och jossan :D. vi drog till coop & ica en sväng och köpte lite snask :b.
åkte sen hem vid 7 och drog till stallet en snabbis å pysslade om cordon. när jag kom hem från stallet hoppde jag först in i duschen och sen var det movie time på G! de blev att se she's the man, skrattar alltid lika mycket åt den filmen, den rekomenderas! :D












0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: